Al is een event nog zó goed georganiseerd, als er geen publiek komt, is het event bij voorbaat al gedoemd te mislukken. En een mislukt event staat garant voor een gemist doel … Zonde van de investering dus.
Met eventmarketing krijg je voor elkaar dat een event wél slaagt. Dat de doelgroep zo ‘hebberig’ wordt naar jouw aangeboden product in de vorm van een concert, congres, festival of beurs. Door de marketingmix te optimaliseren, maak je jouw event onweerstaanbaar. En daarmee geef je de eerste fase van je tweetrapsraket – immers het event is een middel om een ander doel te bereiken - een vliegende start.
Hoe je dit bereikt, leer je tijdens deze tweedaagse training 'Eventmarketing'.
Doelstellingen
Na deze opleiding van 2 dagen kan je:
begrijpen wat eventmarketing is en welke doelen je ermee kan bereiken;
de juiste doelgroepen definiëren voor je eventmarketing;
de doelgroepen binden aan je merk door eventmarketing toe te passen;
de vinger aan de pols houden van je eventmarketing door de juiste KPI's te beheren.
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.