1.567,00
Opleiding
NCOI Learning
44
70 % van je gesprekken als commercieel medewerker verloopt via de telefoon. Klantgericht telefoneren is dan ook een vaardigheid die je het best perfect onder de knie hebt op een commerciële binnendienst. In deze training oefen je met gesprekstechnieken o.a. hoe je bijstuurt volgens het soort gesprek. Je herkent gespreksstructuren, voelt sneller problemen aan bij je gesprekspartner en stelt de juiste vragen. Dankzij de uitgebreide feedback sta je na de opleiding steviger in je schoenen als commercieel medewerker.
In deze opleiding leer je:
Na deze opleiding sta je niet alleen steviger in je schoenen, maar ben je ook klaar om op een professionele manier telefonische contacten te hebben met (potentiële) klanten.
Dankzij extra coaching rond stresserende of moeilijke onderhandelingen leer je hier gepast mee om te gaan.
Veel voorbeelden in de praktrijk, niet alleen theorie! Bruikbare info toepasbaar in jouw werkomgeving. Zeer leuke ervaring en een goede uitbreiding van mijn kennis.
Leentje Raes, commercieel assistente, Wouters
Een geweldig volledige opleiding met zowel theorie als praktische oefeningen toegepast op je bedrijf. Deze ervaring sterkt mij zonder twijfel in klantencontacten.
Daisy Vanpee, Planning & Traffic Executive, VMMa Vlaamse Media Maatschappij
Ik heb echt iets kunnen bijleren tijdens deze cursus, en zou het zeker aanbevelen aan een collega. Sterke punten zijn de afwisseling tussen theorie en praktijk, ook de persoonlijke toets van de docent maakt de cursus aangenaam om te volgen.
Leen Vloemans, Planning & Traffic Executive, VMMa - Vlaamse Media Maatschappij
Deze opleiding was boven alle verwachtingen! Heel goed gegeven met praktische tips en tricks, kortom de moeite waard om te volgen!
Tiffany Verhaert, salesassistant, Euro-Sprinters
Hoewel ik al vijftien jaar ervaring heb, heb ik mij toch kunnen verrijken op een aantal punten. De lesgever speelt daar uiteraard een belangrijke rol in. In ieder geval was het voor mij een goede opleiding.
Katrien Mahieu, assistente commercieel directeur, Boss Paints
De cursisten worden actief betrokken wat de cursus intensief maakt. De trainer werkt met voorbeelden uit het leven gegrepen waardoor je je makkelijker kan inleven in de situatie. Dit is de eerste maal dat een opleiding niet verveelt en dat ik de gegeven stof onmiddellijk kan omzetten in de praktijk!
Kathy Jacobs, medewerker Customer Service, Bopack Systems
'Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst' is een must voor iedereen die in contact komt met klanten. Telefoneren, assertiviteit, 'neen'-zeggen, klachtenafhandeling, etc. zijn situaties waar iedere medewerker binnendienst dagelijks mee wordt geconfronteerd en deze opleiding biedt een aantal interessante tips om hier op een positieve manier mee om te gaan!
Karolien De Potter, salescoördinator, Gates Europe
Deze opleiding is geschikt voor:
Kortom, voor iedereen die telefonische contacten heeft met klanten en prospecten.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.