>> Als je van deze opleiding de zomereditie boekt, heb je recht op gratis AirPods.
Info en voorwaarden op de pagina 'Chill stand is geen stilstand'
Verkoop is de afgelopen jaren drastisch veranderd. De gewijzigde klantrelatie en de sterke opkomst van digitale en technologische mogelijkheden dwingt je als salesmanager om verkoop anders te organiseren. Ook je eigen rol zal anders ingevuld moeten worden. Geef je verkooporganisatie een boost: met nieuwe strategische inzichten word je na deze opleiding bij uitstek de aangewezen persoon om commercieel te innoveren!
Doelstellingen
Deze opleiding biedt ideeën, methoden en werkwijzen om salesmanagement te vernieuwen, in een context van snel veranderende klantrelaties en digitale en technologische innovaties. Ze wapent je met nieuwe strategische inzichten die helpen om de markt en de concurrentie te verslaan. In deze module ga je in op:
- De ontwikkeling van nieuwe salesstrategieën en welke nieuwe customer-centricstrategieën en -modellen je kan gebruiken
- Initiatieven om marketing en verkoop beter op elkaar af te stemmen en klantrelaties uit te bouwen
- Initiatieven om nieuwe klantwaarde te creëren en duurzame bedrijfsgroei te realiseren
- De nieuwe taken en rollen die van een salesmanager verwacht worden en hoe je hierop kan inspelen
Pluspunten
Dankzij een persoonlijk teammanagementprofiel krijg je een beter beeld van je werkvoorkeuren en die van je teamleden. Dit profiel wordt bepaald aan de hand van 64 vragen die je vooraf online beantwoordt (Margerison-McCann). Verdere bespreking van je profiel volgt tijdens de opleiding. Hierdoor heb je een krachtige tool in handen om de teamwerking te optimaliseren en tot betere prestaties te komen.
Deze opleiding scoort
9
Getuigenissen
De docent brengt de info op een zeer professionele manier. Hij heeft vele jaren ervaring en hij linkt de materie aan praktijkvoorbeelden.
Xavier Weverbergh, salesmanager, Beko Technologies
Concreet toepasbaar. Aandacht voor de specifieke situatie van cursisten.
Steven De Cock, Commercial Director, JM Catering Services
Doelgroep
Deze opleiding is geschikt voor iedereen die strategisch mee verantwoordelijk is voor omzet, groei en verkoop in een bedrijf en die leiding geeft aan een verkoopteam, zoals:
- (toekomstige) salesmanagers/directie
- commercieel managers
- sales- en marketingmanagers
- (inter)national key account managers