841,00
Virtual Classroom
NCOI Learning
29
Als online marketeer spendeer je veel tijd en geld om via bannering, AdWords, e-mail, social media … bezoekers naar jouw website te lokken. Maar hoe ga je het succes van jouw acties meten? En wat vertellen de impressies, clicks en conversies over het websitegedrag van jouw bezoekers? 1 op de 2 online marketeers gebruikt Google Analytics om websitebezoeken te meten. Dit populaire, makkelijk te installeren pakket, geeft je snel inzicht in het surfgedrag van je bezoekers. Inzichten waarmee je jouw communicatie- en marketinginspanningen accuraat kan bevorderen of aanpassen. Snel zelf aan de slag met dit pakket!
Dankzij Google Analytics kan je:
Na afloop van deze opleiding kan je:
Een doorgewinterde 'webexperte', mét een Google Analytics Individual Qualification, geeft de opleiding.
Je krijgt een goed basisinzicht in de werking van Google en leert dat je bij het interpreteren van de gegevens rekening moet houden met het feit dat er bepaalde elementen zijn die het werkelijke beeld beïnvloeden.
Karolien De Gendt, marketingverantwoordelijke, Goedhart Repro
Ik vond de opleiding helemaal in orde, zowel inhoudelijk als organisatorisch. Een echte aanrader!
Tessa Tomsin, Communications Assistant, Loyens & Loeff Advocaten
Deze praktische opleiding richt zich tot deelnemers die over een Google Analytics account beschikken, maar nog niet of slechts beperkt vertrouwd zijn met de diverse mogelijkheden van Google Analytics:
8.8
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.