Klachten behandelen via e-mail of brief

Opleidingstype

InCompany

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Editie

Nieuw

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Je bedrijf ontvangt regelmatig klachten? Mooi zo! Want het bewijst dat je klanten zich betrokken voelen bij je organisatie. Bovendien schept elke klacht kansen. Wanneer je juist reageert, bind je de klant voor jaren aan je bedrijf. Lokt de klant door positieve mond-tot-mondreclame ook nog andere klanten naar je bedrijf, dan ben je helemaal in je opzet geslaagd!

Leer daarom in deze training e-mails en brieven opstellen die je klagende klanten ombuigen tot enthousiaste ambassadeurs van je bedrijf.

Doelstellingen

Hoe gaat je bedrijf vandaag met klachten om? Stuur je een standaardantwoord? Wat is de toon van je e-mail of brief? Hoe voelt de klant zich daarbij?

Deze training vertrekt van je eigen teksten. Zo steek je er het meest van op. Stuur ons twee weken van tevoren zoveel mogelijk voorbeelden van binnengekomen klachten mét je antwoord. Samen bekijken we wat goed is en wat beter kan. Zo herwerken we je teksten tot wervende en onweerstaanbare modelteksten.

Na deze training zullen je schriftelijke antwoorden op klachten voortaan de juiste reflex bevatten, waardoor:

  • je klanten zich gewaardeerd voelen en vol lof zijn over je bedrijf;
  • je de open communicatie met je klanten stimuleert en je leert uit de informatie die ze je aanreiken;
  • je het imago van je bedrijf ondersteunt en je de kwaliteit van je producten en diensten verhoogt;
  • je omzet stijgt: minder klanten haken af, tevreden klanten bestellen meer, nieuwe klanten voelen zich aangesproken.

 

Doelgroep

  • medewerkers customerservices en callcenters
  • qualitymanagers
  • ombudsmannen
  • verantwoordelijken pr- en communicatie
  • managementassistants en (directie)secretaresses

Klachten behandelen via e-mail of brief

Opleidingstype

InCompany

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Editie

Nieuw

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Webinar Unlimited

Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 790 euro per jaar.
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 600 euro per jaar.

Stay inspired, get informed!

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10 % korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10% korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden