2.423,00
Opleiding
NCOI Learning
15
Je bent al enige tijd de communicatieprofessional van de organisatie. Een job die bij je past, maar die soms ook heel complex is. Zo veel te doen; hoe geef je er sturing aan? Met deze masterclass 'Communicatiemanagement' groei je in je rol als communicatieprofessional.
Geen communicatie zonder uitgekiende strategie en plan. Weet je niet hoe je eraan begint? Tijdens 4 opleidingsdagen doorloop je alle aspecten en pas je actuele modellen toe die echt werken.
Deze opleiding is voor velen 'the next step' in de ontwikkeling en uitbouw van hun communicatiedienst binnen hun bedrijf. Zeer persoonlijk en zeer praktijkgerichte opleiding met de nodige verdiende aandacht voor zelfontwikkeling. Er wordt een zeer breed scala van zaken aangehaald en de zeer flexibele lesgevers schikken zich helemaal naar de groep.
Mieke Van Aerde, Internal Communications Officer, Moore Stephens Belgium
De sterke punten zijn het feit dat er verschillende docenten met elk hun eigen expertise aan bod komen en dat je je eigen case kan uitwerken en voorstellen.
Véronique Evrard, communication manager, Ferranti Computer Systems
De sterkte van deze opleiding zit in de volledigheid, logische opbouw en de afwisseling tussen theorie en praktijk. De kleine groep en persoonlijke coaching waren eveneens een zeer groot pluspunt. Ik was dan ook zeer aangenaam verrast door deze opleiding - helemaal geen dertien-in-een-dozijn-opleiding! Boeiend van het begin tot het einde met zeer gepassioneerde docenten die hun vak door en door kennen. Ik zou deze opleiding zeker aanraden aan collega's, vrienden en kennissen!
Gaël Gori, personal assistant to the managing director, ManpowerGroup Solutions
De sterke punten van dit programma waren voor mij de aandacht voor interne communicatie en de focus op de praktische toepasbaarheid van de leerstof.
Tina Lenaers, directie-assistente, Bewel
Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, uitgebreide bibliografie (ook websites), je wordt uitgedaagd. Een erg motiverende aanpak. Zeer goede docenten, experts, kennis van de laatste trends, werkveld.
Marijke Marsoul, communicatieverantwoordelijke, ABVV Vlaams Brabant
Deze opleiding is geschikt voor:
Een sterke reputatie bouw je op basis van waardevolle relaties. Dit staat of valt met een strak plan. Hoog tijd dus om in de rol van strateeg te kruipen! Ontdek welke elementen een plan bevat én hoe je deze elementen verbindt.
Online communiceren met de buitenwereld? Leuk, maar moeilijk. Want de weg zit vol uitdagingen. Volg succesvolle strategieën om je doelen te bereiken. En meet hoe goed je écht bezig bent.
Extern winnen is intern beginnen. Dat vereist een draagvlak in de organisatie voor de uitgestippelde koers. Maar wil je betrokken medewerkers, betrek ze dan. Leer hoe je een draagvlak voor verandering creëert en hoe je je positioneert als adviseur voor je interne communicatie.
Een goede communicatiemedewerker heeft power. Durf je stempel te drukken op het communicatiebeleid en nieuwe projecten voor te stellen.
Je krijgt elke cursusdag bouwstenen aangereikt die samen een geheel vormen. Aan jou om er een stevig communicatieplan mee te maken. Je stelt je communicatieaanpak in een elevator pitch van tien minuten voor aan docenten en cursisten. Zij gaan jouw plan versterken. Zo is het kant-en-klaar in je organisatie te gebruiken.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Leden van ‘Vonk (Netwerk voor interne Communicatie)’ krijgen 10 % korting.
Voor elke deelnemer ligt een exemplaar van het 'Communicatie handboek' van Wil Michels klaar!