Is verkopen bij jou ook complexer geworden?
Je verkoopt misschien geen producten of diensten meer an sich, maar eerder concepten en oplossingen?
De principes van waarde en toegevoegde waarde voor je klant zijn nu veel belangrijker geworden.
Daardoor wordt er ook van jou verwacht dat je anders gaat communiceren: het gaat nu namelijk veel minder over de praktische details van je oplossing … En veel meer over hoe jij waardevol kan zijn voor je klant.
Hoe je een authentiek ‘wij’-verhaal kan opbouwen met je klant.
In deze interactieve tweedaagse workshop leer je hoe je echt van betekenis kan zijn voor je klanten, en zo samen kan groeien.
Doelstellingen
Na deze 2 dagen heb je geleerd:
- hoe je écht van betekenis kan zijn voor een klant;
- wat de juiste mindset is als verkoper;
- hoe je connectie kan maken en vertrouwen kan winnen;
- hoe je de leiding houdt over een gesprek;
- dat UBR’s beter zijn dan USP’s;
- hoe je fier kan zijn op je prijs;
- hoe je twijfelende klanten kan overtuigen.
Pluspunten
Onze trainster is gepokt en gemazeld in de saleswereld. Verwacht dus geen saaie theorieën; haar workshops zijn altijd actief, interactief en energiek. Freya zet intensief in op groepsgesprekken, denkoefeningen individueel of in kleine groepen, delen van eigen ervaringen, micro-teachings, toepassingen op eigen voorbeelden, praktische modellen en kaders, en oefenen op concrete cases uit de groep. Zo haal je het maximum uit deze training!
Doelgroep
Deze opleiding is voor elke salesprofessional - met of zonder ervaring - die zijn of haar communicatieskills naar een hoger niveau wil brengen.
Werk je op een commerciële binnendienst, dan verwijzen we graag door naar onze andere opleiding: Maak het verschil met je customer service.