2.755,- (excl. btw)
Opleiding
NCOI Learning
50
Commercieel talent? Je weet dat je het hebt. Want je kan mensen overtuigen. Je gaat recht op je doel af. En bij gelijk wie je ontmoet laat je een positieve indruk na.
Een volwaardige salesfunctie is de volgende stap die je wil zetten in je loopbaan. Maar soms twijfel je of je wel voldoende uitgerust bent.
Herkenbaar? Dat is heel normaal. Want hoe kan je een verkoopfunctie goed uitvoeren als je de technieken nog niet genoeg in de vingers hebt?
Je steekt je nek uit als startend verkoper. Je hebt ambitie en je wil groeien.
Daarom is deze training volledig op je lijf geschreven. Elke beginnende sales professional verdient immers de kans om alle in's en out's van succesvol verkopen te weten te komen.
Maak nu vier trainingsdagen vrij. Het is de beste start die je jezelf en je bedrijf kan geven.
Jan Van Ekelen en Kathleen Cools zijn ervaren salestrainers en toppers in hun vak. In de Sales training voor starters gaan ze intensief met jou aan de slag.
In vier dagen tillen ze je naar een bekwaamheidsniveau, waar je via trial & error jaren zou over doen.
Starten in een salesfunctie is een stevige uitdaging. Weet dat je goed zit bij NCOI Learning.
Meer dan 450 verkopers, accountmanagers en sales consultants namen een vliegende start dankzij deze Sales training voor starters.
Resultaten halen, daar draait het om in sales. In deze training krijg je de technieken in de vingers om straks jouw verkoopdoelstellingen waar te maken.
Investeer vier dagen in deze training. Zo vermijd je onbeslagen het ijs op te gaan en voorkom je teleurstellingen. Integendeel, je overwint met zekerheid en haalt sneller mooie verkoopsresultaten. Je groeit als mens en als professional en geeft een flinke zet aan je loopbaan.
De opleiding was héél leerzaam. De docenten doen dit met passie en gedrevenheid. Ze hebben mij heel veel bijgeleerd. Ik zal zeker véél van de theorie in de praktijk toepassen.
Cécile de Peñaranda, accountmanager, Educam Service
De opleiding is sterk. Het onderwerp is rijk ingevuld!
Klaas Vandendriessche, sales account manager, VDAB-CLA
Heel praktisch en goed gegeven.
Christophe Louage, accountmanager
Voor mij was dit een hele leerrijke training, ik kan nu mijn salesskills gaan opbouwen en uitbreiden.
Saskia Deleebeeck, sales en productspecialist, Ergotrics
Kortom, iedereen die zijn of haar verkoopvaardigheden wil trainen om enthousiast en vol vertrouwen een commerciële loopbaan te starten.
Als verkoper ben je iemand die inspireert, overtuigt en anderen ook effectief aanzet om iets te ondernemen, zowel online als offline. De mindset of commerciële flair die hiervoor nodig is, is de basis van je commerciële rol. Denk aan verbale en non-verbale communicatie en gesprekstechnieken om hierop in te spelen.
Het internet is vandaag de grootste bron van informatie. En die wordt alleen maar groter. Maar hoe kan je de digitale tools nu inzetten om je business te versterken? Tijdens onze training haal je de social seller in jezelf naar boven en leer je digital tools in te zetten om leads te genereren en opportuniteiten te detecteren. Zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen natuurlijk. Wedden dat je je straks afvraagt hoe de wereld het ooit zonder social selling deed?
Het is zover, je eerste klantenbezoek komt dichterbij! Een goede voorbereiding is key. Onze expert deelt met plezier zijn best practices en vertelt hoe je vooraf je doel en methode bepaalt. En dat zowel voor een b2b- als een b2c-omgeving.
Enkele seconden of in het beste geval enkele minuten. Zo veel (of net weinig) tijd heb je om een professionele indruk te maken. Gelukkig leer je tijdens de training hoe je meteen de juiste snaar raakt, om dan te scoren met een elevator pitch op niveau.
Nu je weet hoe je één voet binnen zet, is het tijd voor de volgende stap: een verkoopvoorstel op maat. En dat begint met wat opzoekwerk en een grondige analyse. Je leert behoefte-opportuniteiten op te sporen én er professioneel mee om te gaan.
Het moment van de waarheid breekt aan wanneer je je klant overtuigt: je kent dé oplossing voor zijn probleem. Al gelooft die dat enkel als je de juiste kaarten bovenhaalt. Dus leer je op de juiste manier argumenten met added value inzetten om je USP’s hard te maken.
Dat je dagelijks met koopbezwaren en afwijzing te maken zal hebben staat buiten kijf. Het belangrijkste om toch een deal te bekomen? Dat je leert omgaan met tegenwind en die moeiteloos weet om te buigen in een compromis.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.