Eureka! Je hebt een briljant idee. Je weet hoe je een product spectaculair verbetert of goedkoper produceert. Of je hebt een prachtig projectplan dat je verkocht wil krijgen. Droom je al van een promotie of van eeuwige roem? Blijf nog even met beide voeten op de grond. Want een goed idee is maar het halve werk. Eerst moet je het succesvol verkopen. Hoe je dat aanpakt? Door doeltreffend te leren pitchen. Het goede nieuws: iedereen kan het leren. Via een arsenaal van best practices en technieken ga je aan de slag in deze opleiding.
Doelstellingen
In deze opleiding leer je:
- structuur te geven aan je idee;
- een sterk verhaal te vertellen;
- weerstand te snel af te zijn.
Je verlaat deze opleiding met een helder driestappenplan. Dat breng je meteen in de praktijk wanneer je je volgende idee moet verkopen.
Getuigenissen
De opleiding bleef de hele dag boeiend, met verrassende insteken en oefeningen.
Annik Vansteenbeeck, salesmanager, TxT-IBIS
Dit is een boeiende praktische opleiding die met passie en humor wordt gebracht. Met veel tips en prettige hands-on oefeningen, zowel individueel als in kleine groepen of klassikaal. Top!
Peter Moyson, Creative Manager, AXA Belgium
De cursus geeft een duidelijke structuur/werkwijze om een idee te pitchen.
Jan Andries, IT productmanager, BAC Brussels Airport Company
Interessante technieken bijgeleerd die ik rechtstreeks kan toepassen.
Marc de Crombrugghe, Head of Project Controls, Yara Belgium
Doelgroep
Leren pitchen is onmisbaar voor iedereen die zijn idee of project wil verkopen aan klanten, leidinggevenden en stakeholders, zoals:
- productmanagers
- projectmanagers
- marketingmedewerkers
- marketingmanagers
- business (development) managers