Social media strategie 2.0

Prijs (excl. btw)

806,00

Opleidingstype

Opleiding

Vakgebied

Marketing

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Geaccrediteerd

Meer informatie

Editie

12

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Bedrijven zijn enkele jaren geleden massaal op de trein van de sociale netwerken gesprongen, zonder echt een goede strategie te hebben. Zeker in een snel veranderend landschap als dat van sociale media, zorgt dat voor de nodige chaos. Hoog tijd dus om de sociale media in je bedrijf of organisatie te ontwarren en een georganiseerde, schaalbare strategie op te stellen.

Doelstellingen

Deze socialmediatraining leert je:

  • de juiste structuur op te zetten om een goede socialemediastrategie op te stellen;
  • de verschillende elementen kennen om strategisch sociale media in te zetten;
  • meer inzicht te krijgen in de verschillende doelstellingen, doelgroepen en kanalen;
  • de 7c's van sociale media: content, collaboration, closeness, context, crisis, care & conversion;
  • quick wins op het vlak van community en conversation management.

Na deze opleiding:

  • weet je hoe de impact van klassieke media verandert en welke nieuwe media hierin een rol spelen;
  • heb je een duidelijk begrip van de ‘klassieke’ manier van sociale media en de nieuwe norm van online media;
  • heb je een strategische omkadering om je sociale media aan op te hangen binnen je bedrijfsdoelstellingen;
  • kan je de verschillende online kanalen met elkaar linken om een consistente ervaring te bieden aan klanten;
  • heb je de vaardigheid ontwikkeld om de juiste boodschap naar de juiste doelgroep te versturen, gekoppeld aan doelstellingen en resultaten, op een manier die opvalt;
  • heb je inzicht in de opzet van een socialmediateam en de verschillende rollen hierin;
  • kan je op een proactieve, responsieve en constructieve manier de conversatie met de consument aangaan.

Getuigenissen

Zeer veel praktische toepassingen en brainstorm samen met de lesgever over wat goed zou werken voor ieders specifieke business. Top!

Sanne Van Reeth, web & social media beheerder, Mylène

Oversteeg m'n verwachtingen! Heel hands-on en bruikbaar!

Brian Vangoetsenhoven, Customer Delight Marketeer, Group A

Doelgroep

Deze opleiding is geknipt voor:

  • brand managers
  • marketingmanagers
  • social media managers
  • conversation managers
  • communicatiemanagers

Social media strategie 2.0

Prijs (excl. btw)

806,00

Opleidingstype

Opleiding

Vakgebied

Marketing

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Geaccrediteerd

Meer informatie

Editie

12

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Webinar Unlimited

Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 790 euro per jaar.
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 600 euro per jaar.

Stay inspired, get informed!

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10 % korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10% korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden