De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...
De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...
De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...
De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen, ook via je corporate communicatie. Je moet ervoor zorgen dat alle vormen van in-en externe communicatie op elkaar zijn afgestemd zodat je bedrijf het imago dat ze bij haar doelgroepen wil hebben, krijgt en behoudt. Een gezonde bedrijfscultuur is daarbij de sleutel tot duurzaam succes.
In de opleidingen rond corporate communicatie geven we je een antwoord op vragen zoals: