1.567,00
Opleiding
NCOI Learning
58
Werk je vaak samen met marketingcollega's? Zet je je eerste stappen in een marketingfunctie? Zijn de verschillende marketingprincipes niet helemaal duidelijk? Tijdens deze 2-daagse training verwerf je inzicht in de denkwereld, de taal en het jargon van marketeers, zodat je efficiënter kan samenwerken. Je leert de basisprincipes van marketing aan de hand van concrete voorbeelden en cases.
Stapsgewijs leer je waaruit een marketingplan bestaat, hoe je een marktanalyse uitvoert en waaruit een goede marketingmix bestaat. Je krijgt een compleet overzicht van alle actuele en relevante marketingtermen en -technieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en cases uit de praktijk, zodat je je kennis meteen kan toepassen.
Opleiding met veel voorbeelden recht uit de praktijk. Je gaat ook zelf meteen aan de slag met praktijkoefeningen en cases. De interactie is afgestemd op je persoonlijke vragen.
8
Ik vond de lessen zeer inspirerend en heb wat interessante principes en anekdotes opgestoken waar ik beter gewapend mee ben. De docent heeft duidelijk de relevante ervaring en kennis, en is een geweldig klankbord.
Senne Van Rompaey, teamleader product development, Comate
Een korte maar krachtige en vooral pragmatische inleiding tot marketing essentials, met aandacht voor de deelnemers en hun achtergrond en job, en met humor gebracht.
Kris Somers, marketing & communications, UTC Fire & Security EMEA
Heel aangename manier waarop de inhoud werd overgebracht door de spreker, door middel van grappige anekdotes en levensechte ervaringen en eveneens praktische toepassing van de tips op de eigen activiteit.
Sara Aelbrecht, legal assistant, Total Belgium
Deze opleiding richt zich tot professionals die niet uitsluitend met marketing bezig zijn of die geen marketingopleiding gevolgd hebben:
9
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.