NCOI Learning
  • Home
  • Procesmanagement & kwaliteit

Procesmanagement & kwaliteit

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer

Download je opleidingscatalogus Procesmanagement

met een volledig overzicht van alle opleidingen en ontvang 10 % korting op je volgende aankoop
met een volledig overzicht van alle opleidingen en ontvang 10 % korting op je volgende aankoop

 

Stay inspired, get informed!

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10 % korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10% korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen vandaag hogere en strengere eisen aan leveranciers. Als organisatie moet je hierop voorbereid zijn en dit betekent dat je je processen efficiënt en doelgericht zult moeten inrichten. Al je processen dragen rechtstreeks of onrechtstreeks bij tot de klantentevredenheid en kwaliteit. Processen stoppen immers niet aan de grenzen van één afdeling maar doorkruisen de hele organisatie.

Met doordacht procesmanagement neem je planmatig díe processen onder de loep die van invloed zijn op jouw organisatiedoelstellingen. En daarenboven kun je met efficiënte processen kostenbesparingen realiseren. Kwaliteitsmanagement heeft dan weer een grote ‘waakfunctie’. 

Wanneer klanten producten of diensten gebruiken, verwachten ze dat er telkens weer aan hun eisen wordt voldaan. Bij kwaliteitsmanagement streef je er altijd naar om de klant en vooral zijn verwachtingen nooit in de steek te laten of teleur te stellen.

Procesmanagement

Ben je regelmatig bezig met processen te analyseren, in kaart te brengen en bij te sturen?
Heb je het gevoel dat de proceskwaliteit, -controle en -flexibiliteit in je organisatie naar een hoger level kan?
NCOI Learning heeft een uitgebreid aanbod aan procesmanagementopleidingen.

Kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement zorgt ervoor dat niet enkel elk product, elke dienst en elk proces maar ook het bedrijf in zijn geheel een constant uitmuntend hoog kwaliteitsniveau haalt. In onze kwaliteitsmanagementopleidingen leren we je hoe  je met je bedrijf de ISO-normen behaalt.