Menu
Logo
Logo
NCOI Learning
  • Home
  • Procesmanagement & kwaliteit

Procesmanagement & kwaliteit

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen...

Lees meer
Download je opleidingscatalogus Procesmanagement
met een volledig overzicht van alle opleidingen en ontvang 10 % korting op je volgende aankoop
met een volledig overzicht van alle opleidingen en ontvang 10 % korting op je volgende aankoop

 
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Efficiënte en resultaatgerichte processen, en het bewaken ervan, zijn essentieel in elke organisatie


Procesmanagement is steeds actueler geworden bij veel organisaties. Klanten stellen vandaag hogere en strengere eisen aan leveranciers. Als organisatie moet je hierop voorbereid zijn en dit betekent dat je je processen efficiënt en doelgericht zult moeten inrichten. Al je processen dragen rechtstreeks of onrechtstreeks bij tot de klantentevredenheid en kwaliteit. Processen stoppen immers niet aan de grenzen van één afdeling maar doorkruisen de hele organisatie.

Met doordacht procesmanagement neem je planmatig díe processen onder de loep die van invloed zijn op jouw organisatiedoelstellingen. En daarenboven kun je met efficiënte processen kostenbesparingen realiseren. Kwaliteitsmanagement heeft dan weer een grote ‘waakfunctie’.

Wanneer klanten producten of diensten gebruiken, verwachten ze dat er telkens weer aan hun eisen wordt voldaan. Bij kwaliteitsmanagement streef je er altijd naar om de klant en vooral zijn verwachtingen nooit in de steek te laten of teleur te stellen.

Procesmanagement

Ben je regelmatig bezig met processen te analyseren, in kaart te brengen en bij te sturen?
Heb je het gevoel dat de proceskwaliteit, -controle en -flexibiliteit in je organisatie naar een hoger level kan?
NCOI Learning heeft een uitgebreid aanbod aan procesmanagementopleidingen.

Kwaliteitsmanagement

Kwaliteitsmanagement zorgt ervoor dat niet enkel elk product, elke dienst en elk proces maar ook het bedrijf in zijn geheel een constant uitmuntend hoog kwaliteitsniveau haalt. In onze kwaliteitsmanagementopleidingen leren we je hoe  je met je bedrijf de ISO-normen behaalt.