"Deze opleiding geeft een breed beeld van Product Management, maar geeft tegelijk ook een aantal tools en modellen om een paar typische sleutelprocessen in goede banen te leiden, waarmee je meteen aan de slag kan."
Ann Ghijselen, Technical Writer, VSK Electronics (over de opleiding Productmanagement)
"De opleiding was héél leerzaam. De docenten doen dit met passie en gedrevenheid. Ze hebben mij heel veel bijgeleerd. Ik zal zeker véél van de theorie in de praktijk toepassen."
Cécile de Peñaranda, accountmanager, Educam Service (over de opleiding Sales: training voor starters)
"Voor mij was het van belang om te weten wat we met de bedrijfspagina kunnen doen. Ik ben tot nieuwe inzichten gekomen om ook de privépagina actief te gebruiken en ik ga mijn collega's hier ook mee verder kunnen helpen. Aan de hand van de opleiding zal ik een actieplan opstellen zodat LinkedIn zo goed mogelijk ingezet wordt."
Angelique Martens, welcome manager, DENK! Creative marketing (over de opleiding Haal alles uit Linkedin)
“De medewerkers in mijn bedrijf praten niet met elkaar. Nochtans is dat toch niet zo moeilijk?” Frustratie en verbazing klinken in de stem van een zaakvoerder met iets meer dan 40 werknemers onder zijn hoede. Bovendien is hij niet de enige teamleader die zichzelf deze vraag stelt. Toch zijn er soms duidelijke oorzaken waarom medewerkers niet met elkaar communiceren. Communicatie-expert en docent Jeroen Naudts zet vijf belangrijke redenen op een rijtje, inclusief tips hoe je ermee aan de slag kan.