"Het succes van deze opleiding zat vooral in het aanstekelijk enthousiasme, en de deskundigheid van de docente. Op een zeer verbindende, zachte manier heeft ze ons meegenomen in een inspirerend verhaal over hoe boodschappen effectief over te brengen."
Thomas Wauters, Stafmedewerker - Auditor, PZ Antwerpen (over de opleiding Visual storytelling: breng je verhaal met beelden)
"De diverse schrijfstijlen en -technieken alsook de genres zijn een goede opfrissing om dagelijks te gebruiken in de praktijk. De praktische bruikbaarheid in combinatie met de expertise van de docent is een voltreffer voor communicatie-profielen!"
An Vandamme, business communication advisor, Indaver (over de opleiding Publiceerbare teksten schrijven)
"De docent brengt de info op een zeer professionele manier. Hij heeft vele jaren ervaring en hij linkt de materie aan praktijkvoorbeelden."
Xavier Weverbergh, salesmanager, Beko Technologies (deelnemer aan de Masterclass Salesmanagement | Module: De salesmanager als strategisch en innovatief leider)
“De medewerkers in mijn bedrijf praten niet met elkaar. Nochtans is dat toch niet zo moeilijk?” Frustratie en verbazing klinken in de stem van een zaakvoerder met iets meer dan 40 werknemers onder zijn hoede. Bovendien is hij niet de enige teamleader die zichzelf deze vraag stelt. Toch zijn er soms duidelijke oorzaken waarom medewerkers niet met elkaar communiceren. Communicatie-expert en docent Jeroen Naudts zet vijf belangrijke redenen op een rijtje, inclusief tips hoe je ermee aan de slag kan.