

InCompany


NCOI Learning


Nieuw


Als KMO-zaakvoerder of -medewerker draag je vaak meerdere petten en je staat zelf in voor zowel sales als marketing…
Of je werkt voor een grote onderneming waarbij sales en marketing vaak langs elkaar heen werken…
 De uitdaging blijft dezelfde; hoe combineer je beide rollen efficiënt of zorg je voor strategische samenwerking tussen afdelingen, zonder je klant uit het oog te verliezen?
 De kern van deze opleiding is een proactieve, customer-centric gedreven aanpak die teams verbindt en de klant centraal stelt. Tijdens deze tweedaagse reis ontdek je hoe je sales en marketing kunt integreren in een krachtige samenwerking, de perfecte smarketing dus. Met bewezen smarketingstrategieën en technieken transformeer je je organisatie naar een klantgerichte, toekomstbestendige onderneming.
In deze interactieve tweedaagse leer je:
 Deze opleiding is ideaal om marketing- en salesteams strategisch en klantgericht te laten samenwerken.
Wil je 2 of meer personen van hetzelfde bedrijf samen laten inschrijven, dan ontvang je een korting van 10% op deze opleiding.
Deze opleiding is enkel op aanvraag beschikbaar. Stuur ons een mailtje voor een offerte en planning op maat.
Deze opleiding is ideaal voor:
Het wordt een interactieve tweedaagse reis, met praktische oefeningen, rollenspelen en feedback van andere deelnemers, zodat je de opgedane kennis direct kan toepassen in jouw smarketingstrategie.

