Zowel marketing als user experience (UX) hebben één doel voor ogen: een happy customer of tevreden gebruiker. Door in te spelen op de customer journeys van de klant streven ze ernaar om een geweldige gebruikerservaring te creëren. Het effect van je marketinginspanningen kan je echter drastisch verhogen door UX- en UI-technieken zoals conversieoptimalisatie of behavioral design (gedragsdesign) toe te passen. Deze technieken vertrekken immers vanuit het gedrag van de klant. En door de verkregen inzichten te verwerken in het ontwerp van je dienst of product, creëer je succesvollere digitale producten die zorgen voor een nog betere beleving voor je klant én dus ook voor meer salesconversies. Leer de basis in deze opleiding van 1 dag.
Doelstellingen
In deze opleiding leer je de basisprincipes van User Experience (UX) en User Interface (UI) Design om mee te kunnen nadenken over gebruiksvriendelijke digitale producten en websites die leiden tot meer conversie en tevreden klanten.
Doelgroep
Deze opleiding is gericht naar iedereen die van aan de zijlijn betrokken is bij een UX-UI-project of redesign van een website zoals:
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.