890,- (excl. btw)
Opleiding
NCOI Learning
40
E-mailmarketing is nog steeds een van de meest effectieve kanalen in de marketingmix om prospecten te converteren naar klant en klantenretentie te verhogen. Veel bedrijven verwaarlozen deze vorm van communicatie of gebruiken het kanaal verkeerd: nieuwsbrieven worden onregelmatig uitgestuurd of informatie die de doelgroep niet aanspreekt wordt opgenomen in de mailings. Het gevolg is dat respons uitblijft en de ROI beneden verwachtingen is. Deze opleiding leert je hoe het wél moet.
In deze opleiding leer je aan de hand van concrete voorbeelden uit de praktijk hoe je een krachtige e-mailmarketingstrategie ontwikkelt waarmee je je marketingobjectieven kan bereiken.
Er is voldoende tijd om je eigen situatie te bespreken en je krijgt praktische tips ter verbetering.
Na de opleiding weet je:
Deze cursus behandelt alle belangrijke punten waar je rekening mee dient te houden bij het schrijven, opstellen, verzenden en beheren van nieuwsbrieven. Aan de hand van mooie voorbeelden leer je de do's en don'ts. Je krijgt veel interessante en direct toepasbare leerstof. Nooit gedacht op 1 dag zoveel bij te leren.
Kenny Stals, communicatieverantwoordelijke, Katholieke Hogeschool Limburg
Handige leidraad gekregen om de eigen nieuwsbrieven te evalueren en om te vormen tot performante communicatietools.
Jan Gommers, webmedewerker, Provinciebestuur Vlaams-Brabant
Bruikbare praktische tips, tricks en oefeningen. Ik doe al 2 jaar e-mailcampagnes maar het is goed dat de aandacht nog even gevestigd wordt op de belangrijkste aandachtspunten en vernieuwingen binnen dit werkveld.
Pauline Holvoet, trade & retail marketeer, Dassy Europe
Een interessante opleiding waar alle punten van mailings aan bod komen, zowel het opstellen van de mailing als de implementatie in de marketingmix komen aan bod. De opleiding vond plaats in een kleine, interactieve groep en werd gegeven door een enthousiaste persoon die haar kennis op een leuke manier overbrengt. De tips zijn ook allemaal makkelijk in de praktijk om te zetten. Kortom, een opleiding die je zeker moet gevolgd hebben!
Katia Van Den Bogaert, marketing coördinator, Rombouts Koffie
Iedereen die zijn/haar (basis)kennis in e-mailmarketing wil verbreden.
Er is geen voorkennis vereist om de cursus te volgen.
8.9
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Je gaat naar huis met een stappenplan voor je e-mailmarketingstrategie.