In de huidige businessenvironment waar de werkdruk steeds toeneemt, is een efficiënte planning en tijdsbesteding van essentieel belang. Ook als verkoper of accountmanager moet je je tijd optimaal te verdelen tussen prospecteren, bestaande klantenrelaties onderhouden, offertes afhandelen en op dringende vragen van klanten antwoorden.
En net daar loopt het wel eens mis. Ervaar je wel eens het gevoel dat je onvoldoende tijd hebt en dat je niet meer toekomt aan de échte corebusiness van je salesjob? Namelijk focussen op klanten en projecten die renderen in plaats van op zaken die nodeloos veel tijd en bijgevolg veel geld kosten.
Doelstellingen
Deze interactieve workshop verschaft je in 2 dagen inzicht in de factoren die tijdrovend zijn in je salesjob en die dus per definitie geld kosten. Zo krijg je een antwoord op de volgende belangrijke vragen:
Op welke ‘tijdrovers’ heb je zelf vat?
Welke externe factoren beïnvloeden je timemanagement?
Welke tools kan je aanwenden om die externe tijdrovers bespreekbaar te maken en in de toekomst te vermijden ?
Hoe krijg je een betere controle over je tijdsbesteding waardoor de stress beheersbaar blijft?
Doelgroep
Elke salesprofessional die meer rendement wil halen uit zijn tijdsbesteding:
Hebben meerdere collega’s behoefte aan deze opleiding? En trek je liever niet naar een andere plaats? Breng de opleiding naar je afdeling of onderneming: handig! Bovendien spitst de trainer zich dan toe op je situatie, op je sector en op de vragen van je medewerker.
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.