Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is om naar de concurrent over te stappen. In deze opleiding leer je op een praktische manier hoe je klantervaring in kaart te brengen, te optimaliseren en te meten.
Doelstellingen
De opleiding is opgebouwd rond het Customer Experience Canvas, een praktisch houvast om je programma rond klantervaring in te richten. In de twee dagen leer je:
Hoe inzichten te krijgen in de verwachtingen van de klant
Hoe je klantenreis praktisch uit te tekenen
Hoe klantervaring te meten en terug te koppelen naar je processen
Wat te doen als het op een moment fout loopt
Op welke manier je de organisatie kan richten op een betere klantervaring
Pluspunten
Voor de opleiding nemen we contact op om kennis te maken en naar je verwachtingen te polsen. Zo kunnen we hier rekening mee houden tijdens de opleiding.
Een aantal weken na de opleiding bellen we je terug om te kijken of er na de opleiding nog vragen gerezen zijn.
Je krijgt toegang tot handige manieren om je klantervaringsprogramma op te zetten (Customer Experience Canvas), templates om je klantervaring in kaart te brengen (CX statement en CX design).
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor professionals die direct of indirect verantwoordelijk zijn voor de klantervaring binnen hun eigen organisatie. Je bent:
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Tot 30 % subsidie met kmo-portefeuille op klassikale opleidingen, virtual classrooms en live webinars. Meer info vind je hier.
Korting
Als je eerder dan 4 weken voor de start van de opleiding inschrijft, heb je recht op een korting van €200. Je kan de korting verkrijgen door 'KALEPA' in te vullen in het commentaarveld bij je inschrijving. Als je recht hebt op de korting, zal deze worden afgetrokken van je factuurbedrag.
Opleiding Customer Experience Management
Leer hoe je je klantervaring naar een hoger niveau tilt
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.