

1.795,- (excl. btw)

Opleiding


NCOI Learning




10


Vandaag is klantervaring meer dan ooit hƩt element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is om naar de concurrent over te stappen.
In deze opleiding leer je op een praktische manier hoe je klantervaring in kaart te brengen, te optimaliseren en te meten.
De opleiding is opgebouwd rond hetĀ Customer Experience Canvas, een praktisch houvast om je programma rond klantervaring in te richten.
In de twee dagen leer je:
We gaan verder dan de traditionele modewoorden als Net Promoter ScoreĀ® of consumentenpersona's en laten zien waarom deze dingen misschien een slecht idee zijn. Tegelijkertijd reiken we je de juiste tools aan om je klantervaring te optimaliseren en oefenen we zodat je de technieken onder de knie krijgt.
De cursus werd goed gebracht en de trainer (Annelies) speelde voldoende in op de noden/vragen van diegene die deelnamen aan de training. Naar het einde toe van de training werd er voldoende stilgestaan bij de persoonlijke key take-aways. Een goede aanpak om Ʃcht eens stil te staan bij de elementen die de deelnemers persoonlijk uit deze tweedaagse hebben gehaald.
Dave Florus, Senior Consultant/Expert, Methis Consulting
Zeer leerrijke opleiding waarbij de lesgever veel aandacht had op mijn persoonlijke vragen. Zij deelde haar expertise waarbij ze juiste accenten wist te leggen. Deze expertise kan ik meenemen naar het werkveld. Het was een zeer geslaagde opleiding waarvoor dank.
Kevin Geraerts, Coƶrdinator maatwerkbedrijf, De Springplank
Zeer professionele opleiding, zowel de inhoud als de docent. Dankzij de kleine groep konĀ er persoonlijk opgeleid worden ifv onze noden. Een aangenaam kader en zeer getalenteerde docent!
Koen Verschueren, Customer Service Manager, CSP Zeebrugge Terminal
Zeer waardevolle training met een enthousiaste en bekwame facilitator. Voldoende praktijkinsteek en aangepast aan mijn persoonlijke context. Een zeer positieve "customer experience"!
Charlotte Deforche, Senior Principal, Moore Strategy & Operations
Zeer leerzaam, echte hands-on praktische tools om met Customer Experience Managment aan de slag te gaan. Er wordt ruim de tijd genomen om eigen casussen te bespreken. Je kan meteen zelf aan de slag.
Barbara Loonen, Volgroei
Voor een opleiding Customer Experience Management, werd al van bij het begin het goede voorbeeld gegeven door Annelies. En dat werd in de hele opleiding doorgetrokken. Top!
Ciel De Smet, Customer Succes, MHC Mobility
Deze opleiding is ontwikkeld voor professionals die direct of indirect verantwoordelijk zijn voor de klantervaring binnen hun eigen organisatie. Je bent:
Kortom, iedereenĀ die customer experience management beter wil begrijpen en implementeren binnen zijn of haar organisatie.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.
Als je eerder dan 4 weken voor de start van de opleiding inschrijft, heb je recht op een korting van ā¬200. Je kan de korting verkrijgen door 'KALEPAE200' in te vullen in het commentaarveld bij je inschrijving. Als je recht hebt op de korting, zal deze worden afgetrokken van je factuurbedrag.
Deze opleiding wordt georganiseerd in samenwerking met Kalepa.

