<< Zin in een vliegende start? Schrijf je in voor de zomereditie en krijg gratis AirPods! Meer info en voorwaarden op de pagina ‘Chill stand is geen stilstand’. >>
Prijsstrategie is een kritieke factor in het realiseren van winst en het bepalen van de waardepropositie je producten of diensten. Het bepaalt hoeveel inkomsten je bedrijf genereert en hoe het concurreert in de markt.
Hoewel het belang dus niet te ontkennen valt, krijgt pricing zelden de aandacht dat het verdient. De reden? Onvoldoende kennis. In deze tweedaagse training leer je alles om zelf een gefundeerde prijsstrategie uit te werken.
Doelstellingen
Na deze praktijkgerichte opleiding vol interessante cases is je pricing doordacht en effectief, want:
Je kent de verschillende pricingmethodes, met hun troeven en valkuilen
Je hebt zicht op de langetermijneffecten van je prijsstrategie
Je begrijpt hoe prijsdruk en prijsangst ontstaan – en hoe je ermee omgaat
Je hebt inzicht in waardeperceptie en de willingness to pay
Je weet hoe je een prijzenoorlog vermijdt of bent gewapend om hem uit te vechten
Deze opleiding scoort
8.1
Getuigenissen
Praktisch, veel informatie. Kortom een beknopte, maar toch volledige reis door de pricing-wereld.
Natasja D.D. Linnenbank, adviseur producten en diensten, KNMP
Doelgroep
Deze opleiding is geschikt voor iedereen die betrokken is bij prijsbeslissingen:
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.