>> Boek van deze opleiding de editie die plaats vindt tussen 1/10/23 en 31/01/24 en krijg een gratis Decathlon waardebon van € 50, zolang de voorraad strekt. Info en voorwaarden lees je op deze pagina.
Je wil een collega vooruithelpen, maar je boekt geen vooruitgang, ondanks de vele pogingen om jouw advies en ervaring door te geven. Je wordt er moedeloos van, maar wat is het alternatief? Leer coachen, want op die manier beïnvloed je als een dominosteen je omgeving. Het begint bij een open houding. Daardoor tobben je collega’s, klanten of leveranciers niet, maar leggen ze hun problemen op tafel. Zo wordt de sfeer constructiever en gaat samenwerken vlotter. Het resultaat? De productiviteit gaat de hoogte in en jouw bedrijf weet wie daaraan bijdraagt.
Doelstellingen
Door deze opleiding leer je anderen beter te begrijpen, ondersteunen of helpen om bij te leren. Je leert om een constructieve sfeer te creëren en samenwerking te stimuleren om meer impact te hebben op je bedrijf.
Na de opleiding voer je gesprekken op een coachende manier, neem je de juiste houding aan tegenover mensen die hulp nodig hebben en help je anderen om bij te leren. Terug op de werkvloer ben je een onschatbare meerwaarde voor je bedrijf.
Pluspunten
- De perfecte mix tussen theorie en oefeningen
- Meteen inzetbaar in de praktijk
- Geschikt voor leidinggevenden en niet-leidinggevenden
Getuigenissen
Het was een intense, verrijkende ervaring. Ik heb de kracht van coaching ondervonden zowel in de rol van coach als in de rol van gecoachte. Deze ervaring is mijn drijfveer om het coachen ook effectief toe te passen in het dagelijks leven, zowel op de werkvloer als voor mezelf.
Liesbet Daelemans, trainer, Grand Opticiens
Weer een enorme sprong vooruit in mijn eigen ontwikkeling van intermenselijke relaties. Ook duidelijk inzicht in wat coaching eigenlijk is. Een openbaring!
Kristof Teughels, Coax Support, Telenet
Veel ruimte voor interactie tijdens de opleiding: niet enkel luisteren & antwoorden & vragen stellen maar de antwoorden zelf zoeken en zelf aan de slag met de materie.
Sylvie Scherrens, salesmanager, CxO Europe
Zeer interessante opleiding waarvan de aangereikte handvaten zeer snel in praktijk kunnen worden ingezet, zowel professioneel als privé. De vele herkenbare praktijkvoorbeelden resulteerden in een sterke 3-daagse opleiding, gebracht door een docent met expertise.
Hans Petereyns, Technical Support Engineer, Arteco
Heel veel praktijkoefeningen van de theorie die kort maar duidelijk aangeleerd werd.
Patricia Asselman, projectmanager, Mercedes-Benz Belgium Luxembourg
Ik wilde coachingtools leren kennen en onder de knie krijgen door te oefenen. En dat was het geval. De groep nodigde uit tot openheid en vertrouwen, wat uiteraard een vereiste is in zulke opleidingen. Met dank aan de sterke trainer met heel veel ervaring en kennis in het vak.
Sofie Bevernage, HR Business Partner, Aquafin
Doelgroep
Deze coachingopleiding is geknipt voor iedereen die coachende gesprekken wil voeren:
- stafmedewerkers, managers en verkopers
- adviseurs, consultants en medewerkers commerciële binnendienst
- hr-medewerkers, projectleiders en vrije beroepen
- loopbaanbegeleiders, projectmedewerkers en hulpverleners
- ...
Er is geen specifieke voorkennis vereist.