De overload aan informatie, berichten en boodschappen dwingt ons om op een andere manier ons verhaal te brengen. Tenminste, als we echt iets willen bereiken met onze boodschap…
Marketing is onderhevig is aan vele factoren waaronder communicatie, technologie en psychologie. Door - hoofdzakelijk - technologische ontwikkelingen is marketing sterk gediversifieerd…
Van een eenvoudig visitekaartje tot een complexe brochure: InDesign is je go-to. Dat lay-outen vaak in deze software gebeurt, is algemeen bekend. Maar hoe zo een opmaak precies…
Als je als marketeer één grafische tool onder de knie moet krijgen, dan is de keuze snel gemaakt: Photoshop! Hoewel andere tools misschien erg laagdrempelig zijn in gebruik, zijn…
Na deze workshop straal je culturele verantwoordelijkheid en efficiëntie uit! Je leert in te zien hoe je culturele achtergrond of de culturele achtergrond van een collega zowel…
Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen: