Menu
Logo
Logo
NCOI Learning

Credit management

Voor een optimale bescherming van je cashflow


Een goed debiteurenbeheer staat garant voor de optimale bescherming van je cashflow. Factureren is één ding, het geld krijgen is een andere...

Lees meer

Voor een optimale bescherming van je cashflow


Een goed debiteurenbeheer staat garant voor de optimale bescherming van je cashflow. Factureren is één ding, het geld krijgen is een andere...

Lees meer

Voor een optimale bescherming van je cashflow


Een goed debiteurenbeheer staat garant voor de optimale bescherming van je cashflow. Factureren is één ding, het geld krijgen is een andere...

Lees meer

Credit management: 1 opleiding

Alle filters
Merk
Opleidingstype
Accreditatie
Startmoment
Leslocatie
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Voor een optimale bescherming van je cashflow


Een goed debiteurenbeheer staat garant voor de optimale bescherming van je cashflow. Factureren is één ding, het geld krijgen is een andere zaak. Een juiste aanpak is noodzakelijk om je klantenportefeuille te beheren. Debiteurenbeheer is een aspect van goed financieel beleid met heel wat invalshoeken: financieel, juridisch, administratief, commercieel, strategisch, enz. Je leert de knepen van het vak in onze opleidingen.

E-facturering

Met de komst van e-facturering verloopt credit management steeds meer digitaal. NCOI Learning
helpt je ook hier om  de juiste strategie uit te werken voor je onderneming.