816,00
Virtual Classroom
NCOI Learning
2
Een nieuw product of een nieuwe dienst lanceren, een nieuwe markt betreden of een nieuw concept naar de markt brengen: het vraagt niet alleen geduld en volharding, het vereist ook een bijzondere strategische flexibiliteit waarbij de ‘ideale’ marketingstrategie een niet-aflatende zoektocht is tot het project stevig in de markt staat en het businessmodel doorontwikkeld is. Strategische en operationele marketingbeslissingen kunnen in een go-to-market fase het verschil betekenen tussen falen, overleven of succesvol in de markt staan.
In deze opleiding leer je tips, technieken en strategieën om een nieuw project professioneel in de markt te zetten. De ervaren docent staaft het 'wat' en 'hoe' met tal van inspirerende voorbeelden uit de praktijk. De opleiding neemt je mee op een ‘go-to-market journey’ waarna jij precies weet waar de valkuilen en noden binnen elke stap van het go-to-market proces liggen.
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.