Vandaag zijn er heel wat generaties actief op de werkvloer. De babyboomers verlaten stilaan de arbeidsmarkt, maar zijn vaak nog actief. Leeftijd mag geen issue zijn binnen een rekruteringsproces, maar natuurlijk trek je jongeren op een andere manier aan dan minder jongere werkkrachten. In dit webinar staan we stil bij de impact van de werkende generaties op rekrutering. We ontdekken hoe je welke generatie bereikt, hoe je hen warm maakt en waarmee je hen afschrikt.
Diverse generaties op de werkvloer en de impact op rekrutering, daarover gaat dit webinar. Het geeft een helder overzicht van de strategie per doelgroep (ncoi.be/inrecnb). Tijdens het ‘Intergenerationeel rekruteren: hoe rekruteer je millenials en generatie Z’ (ncoi.be/inmilnb) ontdek je de do’s-and-dont’s per generatie in detail.
Doelgroep
managers en medewerkers rekrutering en selectie
medewerkers van een uitzend- en/of selectiebureau
professionals die heel regelmatig selectie-interviews afnemen van bedienden en kaderleden
Gebruik de code inrecnb€10 bij je inschrijving om van deze korting te kunnen genieten.
Extra
On demand webinars kunnen omwille van regelgeving niet betaald worden met kmo-portefeuille. Je kan dit on demand webinar tot 2 maand na aankoop bekijken.
Intergenerationeel rekruteren: diverse generaties op de werkvloer
Hoe bereik je welke generatie, hoe maak je hen warm en wat schrikt hen af?
Is de opleiding iets voor jou maar heb je nog een vraag? We helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Je kan ons contacteren via:
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kan volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 940 euro per jaar.