1.567,00
Opleiding
NCOI Learning
27
Pricing is een belangrijk onderdeel van je marketingmix én bepaalt mee je winstgevendheid. In een recente enquête bekende de meerderheid van de ondervraagde managers dat ze te weinig aandacht besteden aan prijszetting. De reden? Onvoldoende kennis. Want pricing is zoveel meer dan vergelijken met de concurrent. Ben je klaar om meer over pricingstrategieën en -tactieken te leren? Volg dan de 2-daagse opleiding.
Pricing is een boeiende wereld, want het combineert wiskundetheorie met de praktijk van de economische markt. Een betere prijszetting wordt beloond en is cruciaal, ook in woelige tijden. Na deze praktijkgerichte opleiding vol interessante cases is je pricing doordacht en effectief, want:
8.1
Praktisch, veel informatie. Kortom een beknopte, maar toch volledige reis door de pricing-wereld.
Natasja D.D. Linnenbank, adviseur producten en diensten, KNMP
Deze opleiding is geschikt voor iedereen die betrokken is bij prijsbeslissingen:
Captive pricing, options pricing, multi unit pricing, bundling, versioning ...
En hoe vecht je een prijzenoorlog uit als die onvermijdelijk is?
9
De opleidingen komen in aanmerking voor verschillende subsidies. Handig: zo betaal je zelf maar een deel van het inschrijvingsgeld.