Trendwatching voor je organisatie

Praktische methodes om trends te detecteren, te analyseren en te implementeren

Prijs (excl. btw)

806,00

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Geaccrediteerd

Meer informatie

Editie

9

Wil je dit met iemand delen?

Mail door
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Trendwatching of het detecteren van trends is top of mind bij bedrijven. Want inzicht in de laatste trends geeft heel wat opportuniteiten voor de ontwikkeling van nieuwe producten, diensten of marketingcampagnes. En daarnaast is het vaak het startschot voor innovatietrajecten. Trendwatcher Bert van Thilborgh deelt zijn ervaringen en leert jou de fundamentele basisregels en modellen om zelf aan de slag te gaan. Want vaak ontbreekt het aan een 'frame of reference' om trends te spotten of de juiste handvatten om trends te analyseren en te clusteren. Of nog belangrijker: de tools om trends toe te passen op nieuwe producten, diensten, strategieën of visies.

Doelstellingen

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je weet wat trends zijn, hoe ze ontstaan en evolueren en hoe je ze kan detecteren en inpassen in een breder trendkader.
  • Je kan zelf trends gebruiken binnen een trendradar en trendcanvasmodel.

Na deze opleiding zal je automatisch meer gebruik gaan maken van trends als kennis- en inspiratiebron voor de ontwikkeling van een strategische visie, een businessidee, een nieuw product of dienst of als vertrekpunt voor marketing-, pr- en reclame- of communicatiecampagnes.

Getuigenissen

Een goed inzicht gekregen in van waar trends (kunnen) komen, hoe trends evolueren en wat de belangrijkste stappen zijn in het omgaan met trends. Bovendien een mooi overzicht gekregen van verschillende trendbronnen, die heel bruikbaar kunnen zijn om nuttige informatie te verzamelen. De lesgever is gepassioneerd en motiveert om verder aan de slag te gaan met de opgedane kennis.

Sabine Volckaert, packaging teamleader, Puratos NV/SA

Voor mij was dit totaal nieuw en de opleiding heeft me zeker de basisprincipes bijgebracht en voldeed daarmee zeker aan mijn verwachtingen. Zeer goede opleiding maar er moet veel gezien worden in een beperkte tijd.

Lieve De Keyser, directeur, Prebes

Doelgroep

Deze opleiding is een must voor:

  • marketeers
  • productmanagers
  • CEO's & zaakvoerders
  • R&D-medewerkers en -managers

Trendwatching voor je organisatie

Praktische methodes om trends te detecteren, te analyseren en te implementeren

Prijs (excl. btw)

806,00

Opleidingstype

Opleiding

Opleider

NCOI Learning

Meer informatie

Download brochure

Geaccrediteerd

Meer informatie

Editie

9

Wil je dit met iemand delen?

Mail door

Webinar Unlimited

Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 790 euro per jaar.
Oneindig kijken en bijleren, waar en wanneer je wil. Een persoonlijk abonnement waarmee je zoveel live of on demand webinars kunt volgen als je maar wil. En dit gedurende 365 dagen, voor slechts 600 euro per jaar.

Stay inspired, get informed!

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10 % korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10% korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden