Maak het verschil met je customer service Ben je medewerker in een Customer service team, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De… van 09:00 tot 17:30 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 25-04-2024
Basistraining zakelijk schrijven Een brief of e-mail is vaak de eerste kennismaking van de lezer met je bedrijf. Maak je een slechte indruk, dan kan dat je bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd… van 09:00 tot 17:00 € 859,- excl. BTW 1e startmoment: 14-03-2024
Opleiding Customer Experience Management Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is… van 09:00 tot 17:00 € 1.795,- excl. BTW 1e startmoment: 22-03-2024
Commercieel inzicht voor niet-verkopers Verkopen? Of overtuigen? Je bent zelf geen verkoper, en toch sta je vaak klanten te woord. Niet altijd in een commerciële context, en toch! Een extra boost voor je commerciële… van 09:00 tot 17:30 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 30-04-2024
Overtuigen en meerwaarde bieden als salesprofessional Is verkopen bij jou ook complexer geworden? Je verkoopt misschien geen producten of diensten meer an sich, maar eerder concepten en oplossingen? De principes van waarde en toegevoegde… van 09:00 tot 17:00 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 23-04-2024
Klantgericht werken In hoeverre weet je of je handelingen en activiteiten leiden tot tevredenheid van je klanten? Kortom: in hoeverre heb je de juiste attitude? Klantgerichtheid is geen exclusieve… Prijs binnenkort beschikbaar