Ben je medewerker in een Customer service team, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De…
Een brief of e-mail is vaak de eerste kennismaking van de lezer met je bedrijf. Maak je een slechte indruk, dan kan dat je bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd…
Leer hoe je een authentiek 'wij'-verhaal kan opbouwen met je klant Is verkopen bij jou ook complexer geworden? Je verkoopt misschien geen producten of diensten meer an sich, maar…
Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is…
Verkopen? Of overtuigen? Je bent zelf geen verkoper, en toch sta je vaak klanten te woord. Niet altijd in een commerciële context, en toch! Een extra boost voor je commerciële…
In hoeverre weet je of je handelingen en activiteiten leiden tot tevredenheid van je klanten? Kortom: in hoeverre heb je de juiste attitude? Klantgerichtheid is geen exclusieve…
Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen: