Opleiding Customer Experience Management Vandaag is klantervaring meer dan ooit hét element waarmee organisaties zich van elkaar onderscheiden. 50 % van de klanten geven aan dat er slechts 1 slechte ervaring nodig is… van 09:00 tot 17:00 € 1.795,- excl. BTW 1e startmoment: 27-02-2026
Basistraining zakelijk schrijven Teksten schrijven die de aandacht vangen van lezers zonder tijd. Die je lezers door je boodschap stuwen. En die je lezers aanzetten om te doen wat jij van ze vraagt. Dat is de… van 09:00 tot 17:00 € 859,- excl. BTW 1e startmoment: 12-03-2026
Opleiding: Ontdek je unieke commerciële stijl Zelfvertrouwen winnen en je eigen stijl vinden, dat is waar het om draait. Je bent misschien geen sales professional, maar je hebt wel regelmatig contact met klanten. Of het nu… van 09:00 tot 17:30 € 1.599,- excl. BTW 1e startmoment: 21-04-2026
Opleiding: bouw een klantgedreven customer service in 5 stappen Wat is het verschil tussen klantenservice (customer service) en klantervaring (customer experience)? Hoe verhouden ze zich tot elkaar? Welke invloed heeft customer service op… van 09:00 tot 17:00 € 850,- excl. BTW 1e startmoment: 13-03-2026
Opleiding: Maak het verschil met een uitmuntende customer service Ben je medewerker in een customer serviceteam, helpdesk of klantendienst? Jij staat in eerste lijn om alle vragen, opmerkingen of klachten van de klanten te beantwoorden. De vuurlinie… Prijs binnenkort beschikbaar
Finance in Sales Succesvolle sales gaat niet alleen over overtuigingskracht, maar ook over inzicht. Klanten nemen aankoopbeslissingen op basis van heel uiteenlopende afwegingen. Hierbij zijn financiële… van 09:00 tot 17:00 Prijs binnenkort beschikbaar 1e startmoment: 08-05-2026