Als (toekomstig) accountmanager ben je verantwoordelijk voor, en het eerste aanspreekpunt van je klanten. Je denkt strategisch mee met je klanten zonder de belangen...
Als (toekomstig) accountmanager ben je verantwoordelijk voor, en het eerste aanspreekpunt van je klanten. Je denkt strategisch mee met je klanten zonder de belangen...
Als (toekomstig) accountmanager ben je verantwoordelijk voor, en het eerste aanspreekpunt van je klanten. Je denkt strategisch mee met je klanten zonder de belangen...
Als (toekomstig) accountmanager ben je verantwoordelijk voor, en het eerste aanspreekpunt van je klanten. Je denkt strategisch mee met je klanten zonder de belangen van je eigen bedrijf uit het oog te verliezen en bent relatie- marketing- en salesmanager in één.
Met een opleiding accountmanagement ben je klaar voor deze veelzijdige en veelomvattende functie.
Bij business development denk je niet alleen op korte termijn, maar denken je vooral ook strategisch mee op lange termijn aangaande groeien, nieuwe mogelijkheden, innovatie, en strategische partnerships ontwikkelen. Je verzamelt ideeën die de toekomst van het bedrijf verzekeren, waar de loutere salesmanager eerder focust op de korte termijn en hoe je de markt verovert.
Tijdens onze opleidingen geven we je de tools in handen om commerciële en businessopportuniteiten ten volle te benutten en om te zetten in concurrentievoordeel.