NCOI Learning

Operations management

Excelleer in kwaliteit


Operations management focust op het ontwerpen, managen en verbeteren van productieprocessen en bedrijfsactiviteiten om operaties binnen een bedrijf zo effectief...

Lees meer

Excelleer in kwaliteit


Operations management focust op het ontwerpen, managen en verbeteren van productieprocessen en bedrijfsactiviteiten om operaties binnen een bedrijf zo effectief...

Lees meer

Excelleer in kwaliteit


Operations management focust op het ontwerpen, managen en verbeteren van productieprocessen en bedrijfsactiviteiten om operaties binnen een bedrijf zo effectief...

Lees meer

Operations management: 4 opleidingen

Stay inspired, get informed!

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10 % korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Wil je op de hoogte blijven over de opleidingen, nieuws en trends binnen je vakgebied?

  • 10% korting op de eerstvolgende opleiding uit het open kalenderaanbod
  • Handig tweewekelijks overzicht met de opleidingskalender
  • Meteen mee, dankzij de Learning Newsletter vol tips en inspiratie
  • Als eerste op de hoogte van leuke acties en wedstrijden

Excelleer in kwaliteit


Operations management focust op het ontwerpen, managen en verbeteren van productieprocessen en bedrijfsactiviteiten om operaties binnen een bedrijf zo effectief en efficiënt mogelijk te laten verlopen. 
Deze multidisciplinaire managementtak vormt de hoeksteen van organisaties over de hele wereld. In deze opleidingen leren we om het gebruik van je middelen te optimaliseren en te zorgen dat er voldaan wordt aan de eisen van je klanten.

Verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening via service design

Klanten worden alsmaar kritischer en mondiger en vinden online makkelijk de weg naar je concurrenten. Om eruit te springen dien je in te zetten op een optimale klanttevredenheid, wat je uiteindelijk een blijvend competitief voordeel oplevert. Alles draait rond end-to-end service delivery en optimalisatie van je klantervaring. Dit moet een strategie zijn van de hele organisatie, en niet alles van de sales-mensen en de helpdesk. Van de juiste prioriteiten stellen voor je dienstverlening, over het stroomlijnen van de contacten met je klanten tot het rechttrekken van scheefgegroeide klantenrelaties: in de opleidingen rond service design komt het allemaal aan bod. 

Bovendien ontdek je niet alleen hoe je een soepele dienstverlening ontwerpt, maar ook hoe je die in de markt zet om zo een beslissende voorsprong te nemen op je concurrenten.