De manier waarop je diensten of producten verkoopt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Dit vraagt nieuwe competenties en technieken voor de moderne...
De manier waarop je diensten of producten verkoopt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Dit vraagt nieuwe competenties en technieken voor de moderne...
De manier waarop je diensten of producten verkoopt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Dit vraagt nieuwe competenties en technieken voor de moderne...
De manier waarop je diensten of producten verkoopt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Dit vraagt nieuwe competenties en technieken voor de moderne sales manager. Welke transformatie is nodig om relevant en succesvol te zijn in een context van digitale en technologische (r)evoluties?
De masterclass salesmanagement biedt het ideale vertrekpunt om je aanpak te optimaliseren in een context van snel veranderende klantrelaties.
Deze opleidingen, die inspelen op nieuwe trends en opportuniteiten, zijn bestemd voor (toekomstige) sales managers die een betekenisvolle rol willen spelen in verkoop en in relatie tot de klant. Zo ga je aan de slag met initiatieven om klantbeleving te maximaliseren, je focust op activiteiten om duurzame bedrijfsgroei te realiseren, je ontwikkelt de vaardigheden om een klantgerichte organisatie te installeren en strategische partnership te negotiëren. Daarnaast bouwt deze masterclass ook aan je people-management skills waardoor je in de nabije toekomst complexe multifunctionele ‘remote-teams’ kunt aansturen en coördineren.