Menu
Logo
Logo
NCOI Learning

Corporate communicatie

Strategische communicatie


De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...

Lees meer

Strategische communicatie


De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...

Lees meer

Strategische communicatie


De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen,...

Lees meer

Corporate communicatie: 7 opleidingen

Alle filters
Merk
Opleidingstype
Accreditatie
Startmoment
Leslocatie

Opleidingen (7)

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang 10% korting!

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze. Deze korting is niet geldig op opleidingen van NCOI Business School.
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Blijf op de hoogte (van je vakgebied) én geniet van exclusieve NCOI-voordelen:

  • 10 % korting op je eerstvolgende open opleiding naar keuze
  • Tips & tricks, inspiratie en opleidingsinfo op maat, rechtstreeks in je mailbox
  • Maak kans op mooie prijzen

Strategische communicatie


De duurste imagocampagne is zinloos als de onderneming elders in diskrediet raakt. Iedereen in je organisatie moet meewerken en dezelfde boodschap uitdragen, ook via je corporate communicatie. Je moet ervoor zorgen dat alle vormen van in-en externe communicatie op elkaar zijn afgestemd zodat je bedrijf het imago dat ze bij haar doelgroepen wil hebben, krijgt en behoudt. Een gezonde bedrijfscultuur is daarbij de sleutel tot duurzaam succes. 

In de opleidingen rond corporate communicatie geven we je een antwoord op vragen zoals: 

  • Hoe doe je dat, een corporate identity bouwen die extern aan geloofwaardigheid en intern aan transparantie wint? 
  • Wat zijn de nieuwste trends in de communicatiewereld? 
  • Hoe pak je jouw corporate communicatie en huisstijl aan? 
  • Hoe versterk je de identiteit en de reputatie van de organisatie? 
  • Waarom is een goede contentstrategie nuttig en noodzakelijk en hoe bouw je ze?
  • Communicatie meten, hoe begin je eraan? 
  • Via  welke parameters evalueer je je communicatiestrategie? 


Onze bestsellers